
(Διασκευή, επιμέλεια Στέλιος Κούκος)
Σύμφωνα με την παράδοση κάθε χρόνο όταν ετελείτο η μνήμη της Aγίας Παρθενομάρτυρος Φεβρωνίας στο Mοναστήρι της, την έβλεπαν γύρω στα μεσάνυχτα, παρούσα μαζί με τις άλλες αδελφές να συμψάλλει μαζί τους και να στέκεται στον ίδιο τόπο στον οποίον στεκόταν όταν ήταν ζωντανή.





