Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

Ψήφισμα από την Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς κατά Ηλία Μόσιαλου


Έκτακτη Ιερατική Σύναξη, τηρουμένων όλων των προβλεπομένων υγειονομικών μέτρων, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021 στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Πειραιώς.

Μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν ο τρόπος αντιμετώπισης της βάναυσης βλασφημίας κατά του προσώπου της Υπεραγίας Θεοτόκου από τον εκπρόσωπο της Ελλάδος στους Διεθνής Οργανισμούς για την αντιμετώπιση της πανδημίας κ.Ηλία Μόσιαλου.

Ύστερα από την τοποθέτηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ.Σεραφείμ και κατόπιν διεξοδικής συζητήσεως επί του θέματος, συναποφασίστηκε η έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος το οποίο θα υποβληθεί στην Κυβέρνηση, στα κόμματα της Βουλής και στον Τύπο.

Ακολουθεί το ψήφισμα του Ιερού κλήρου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη και Δραπετσώνας.

Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α
Ιερού Κλήρου Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς,
Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη και Δραπετσώνας

Στον Πειραιά σήμερα 29 Δεκεμβρίου 2021 ημέρα Τετάρτη και ώρα 11 πρωινή στον Καθεδρικό Ναό της Παναγίας Τριάδος Πειραιώς συνήλθαμε κατόπιν προσκλήσεως του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς, Φαλήρου, Αγίου Ιωάννου Ρέντη και Δραπετσώνας κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ τηρουμένων των υγιειονομικών μέτρων και προϋποθέσεων, σε έκτακτη ιερατική σύναξη με θέμα: «Αντιμετώπιση της βαναύσου βλασφημίας κατά του υπερτίμου και παναχράντου Προσώπου της Υπεραγίας Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας, διαπραχθείσης υπό του Κυβερνητικού Εκπροσώπου εις τους διεθνείς Οργανισμούς διά την αντιμετώπιση της πανδημίας Καθηγητού κ. Ηλία Μόσιαλου».

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ  ετοποθετήθη δεόντως επί του ανακύψαντος ζητήματος σοβαροτάτου ένεκεν της Κυβερνητικής ιδιότητος του κ. Μόσιαλου και γενομένης διεξοδικής συζητήσεως εκ προσώπου και των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων και Διαχειριστικών Επιτροπών των Ενοριών και καθιδρυμάτων της Ι. Μητροπόλεώς μας συναποφασίσαμε την έκδοση του παρόντος ψηφίσματος, το οποίο και θα υποβληθεί διά της Ι. Μητροπόλεως στην Κυβέρνηση, στα κόμματα της Βουλής και στον Τύπο. 

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ   ΤΑ   ΑΚΟΛΟΥΘΑ

1. Η ναύλοχος πόλη του Πειραιά, το πρώτο λιμάνι της Χώρας είναι μία Παναγιοσκέπαστη πόλη, όπως επιμαρτυρούν και αποδεικνύουν τα ιστορικώς διακριβωμένα θαύματα της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας, που καταγράφονται σε εφημερίδες και έντυπα της εποχής, όπως τα παρουσιάζει ο Ελλογιμώτατος Πρόεδρος της Φιλολογικής Στέγης Πειραιά κ. Στέφανος Μίλεσης στο πόνημά του «Τα θαύματα της πίστεως στον Πειραιά όπως καταγράφηκαν και αποτυπώθηκαν από εφημερίδες και έντυπα» εκδ. Αρχονταρίκι 2019, και ειδικώτερα το θαύμα της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» με την αποσόβηση της θανατηφόρου πανδημίας της ευλογιάς, όπως καταγράφεται στην Εφημερίδα ΣΦΑΙΡΑ φ. 9/3/1896 και της εμφανίσεως την 24-25/3/1929 της Υπεραγίας Θεοτόκου στον κατάμεστο Ι. Ναό Ευαγγελιστρίας Πειραιώς, όπως καταγράφεται στις Εφημερίδες ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στο φ. 29/3/1929 και ΣΚΡΙΠ στο φ. 29/3/1929. Άπειρα είναι τα θαύματα της Υπεραγίας Θεοτόκου σε όλο τον χριστιανικό κόσμο τα οποία επιμαρτυρούνται και αποδεικνύονται. Αναφέρουμε δύο μόνο εκφαντορικά θαύματα, που γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες. Την εύρεση της θαυματουργού εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου στην νήσο της Τήνου κατόπιν οπτασίας της οσίας Πελαγίας, Μοναχής του Κεχροβουνίου το 1823, που ενδυνάμωσε τον αγώνα της Εθνεγερσίας και τους ηρωικούς προμάχους του και την αποτροπή εκτελέσεως από τα ναζιστικά στρατεύματα της Γερμανικής κατοχής των κατοίκων του Ορχομενού Βοιωτίας κατόπιν εμφανίσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου την 8/9/1943 ενώπιον των επελαυνόντων Γερμανών στρατιωτών, όπως οι ίδιοι έντρομοι και έμφοβοι ωμολόγησαν, αποτρέπουσα την εκτέλεση των κατοίκων.

2. Κατά την θεολογία της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας ο Λόγος του Θεού Πατρός ενυπόστατος «χαρακτήρ» της υποστάσεώς Του κατά τον ουρανοβάμονα Παύλο «ενηνθρώπησε ίνα ημείς θεοποιηθώμεν» όπως εύστοχα θεολογεί ο Μ. Αθανάσιος. Από άφατη αγάπη εισήλθε στο χώρο και τον χρόνο, ο αίδιος και άχρονος Θεός αναλαμβάνοντας την ανθρώπινη φύση ως τέλειος άνθρωπος εκτός αμαρτίας για να την θεραπεύσει, να την αγιάσει και να την θεώσει και αυτό δεν μπορούσε να επισυμβεί εάν ενσαρκώνετο διά της κοινής των ανθρώπων οδού, διότι θα κοινωνούσε διά των γονέων του στην προς την αμαρτίαν ροπή που είχε επιμολύνει μετά την πτώση, τον άνθρωπο. Δι’ αυτό και ανεζήτησε Κεχαριτωμένο και κεκαθαρμένο πρόσωπο για να ενσαρκωθεί δι’ αυτού ως τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος ενωμένος στο ένα πρόσωπο του Θεού Λόγου και να λυτρώσει τον κόσμο, ως φιλάνθρωπος. Ενσαρκώθηκε λοιπόν εκ Πνεύματος Αγίου και Μαρίας της Αειπαρθένου, η οποία τον συνέλαβε ανηδόνως και τον εγέννησε ανωδύνως. Γι’ αυτό η Αγία Γ΄ εν Εφέσω Οικουμενική Σύνοδος (431) εδογμάτισε ότι η Θεοτόκος ήτο αειπάρθενος προ του τόκου, κατά τον τόκο και μετά τον τόκο.

3. Η βλασφημία του κ. Μόσιαλου με το δημοσιευθέν στο διαδίκτυο σκαρίφημα με το οποίο διακωμωδεί την πίστη του Χριστιανικού κόσμου δεν αποτελεί προοδευτισμό διότι αποδεικνύει ότι δεν σέβεται την πίστη των συνανθρώπων του, δεν τιμά την ετερότητα, περιφρονεί την θρησκευτική ελευθερία των συναθρώπων του και τα ανθρώπινα δικαιώματα και προβάλλει ακραίο φονταμενταλισμό και θρησκευτικό ρατσισμό διότι προσβάλλει το οντολογικό θεμέλιο των εκατομμυρίων χριστιανών ανά τον κόσμο που είναι η εις Χριστόν πίστη ως Θεού ενσαρκωθέντος. Ασφαλώς ο Πανάγιος Δημιουργός της ζωής και η υπερύμνητος Θεοτόκος και Αειπάρθενος Μαρία δεν έχουν ανάγκη υπερασπίσεως διότι είναι η ενυπόστατος Αλήθεια και η Ζωή και δεν προσβάλλονται από τα κοάσματα των δαιμόνων, που εξέμεσε ο κ. Ηλίας Μόσιαλος. Δοξάζονται στους αιώνες από τα Αγγελικά τάγματα και τους θεωμένους Αγίους και τα ολίγιστα δευτερόλεπτα του ανθρωπίνου βίου του κάθε υβριστού και διώκτου μέσα στην αιωνιότητα είναι απειροελάχιστες στιγμές που σε εμάς τους χοικούς φαντάζουν σημαντικές, ενώ μπροστά μας εκτείνεται ο αβόλιστος ωκεανός της αιωνιότητας. Ασχημονεί ο κ. Μόσιαλος εις βάρος της πίστεως των συνανθρώπων του ο δήθεν προοδευτικός και βαθύτατα φονταμενταλιστής, αλλά λησμονεί ότι «εδόθη τοις ανθρώποις άπαξ αποθανείν και μετά ταύτα κρίσις» στην οποία ασφαλώς δεν πιστεύει αλλά δυστυχώς γι’ αυτόν και τους ομοίους του την αποδεικνύει a contrario η ύπαρξη του πνευματικού κόσμου και τα ψυχικά και μεταφυσικά φαινόμενα και την πιστοποιεί η άτεγκτη αλήθεια του Πνευματικού Νόμου. Άλλωστε στο Σύμπαν επικρατεί σκέψις, νομοτέλεια και σκοπιμότης που ανάγουν στον Αιώνιο και Άφθιτο Δημιουργό.

4. Ο κ. Ηλίας Μόσιαλος σε τηλεοπτική του εμφάνιση στον τηλεοπτικό δίαυλο ΣΚΑΙ δήλωσε ότι διάγει σε μία χώρα που επικρατεί ο ορθολογισμός, αλλά η βλάσφημη προσέγγιση του αποτελεί την επιτομή του ανορθολογισμού διότι εάν ο Θεός πράγματι εισήλθε στην ιστορία όπως πιστεύει η Εκκλησία για να απολυτρώσει τον άνθρωπο και όπως αποδεικνύουν τα άπειρα θαύματα της πίστεως επί 2000 τώρα χρόνια και οι θεωμένοι δι’ Αυτού Άγιοι των οποίων τα αδιαλώβητα σκηνώματα επί 100ετίες υπερβαίνουν δι’ Αγίου Πνεύματος, την κυτταρική σήψη και φθορά δεν θα ακολουθούσε την εφάμαρτη κοινή οδό των ανθρώπων όπου κυριαρχεί το ζεύγος ηδονής-οδύνης αλλά την δι’ Αειπαρθένου γέννηση, την οποία απήλλαξε της προς αμαρτίαν ροπής διά της επελεύσεως και επιδημίας του Παναγίου Πνεύματος. Εάν όμως όπως πρόδηλα πιστεύει ο κ. Μόσιαλος δεν ήταν Θεός ο γεννηθείς, τότε αυτός ο «μεγαλοφυής» γιατί ασχολείται με κάποιον ανύπαρκτο. Γιατί δεν ασχολείται λ.χ. με τον Δία ή τον Βάαλ, με τον πιθηκόμορφο Χανουμάν ή τον ελεφαντόμορφο Γκανόσα; Την ίδια στιγμή μέσα στην πρόδηλη αγνωσία του ο κ. Μόσιαλος προσβάλλει και την θρησκεία του Ισλάμ διότι το υπερύμνητο πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου, εξιδιασμένως τιμάται ως Αειπάρθενος σε πολλά εδάφια του Κορανίου. Σε δέκα τρία κεφάλαια αναφέρεται η Υπεραγία Θεοτόκος Μαρία με εξόχως τιμητικόν τρόπον σαν άσπιλος παρθένος στην σούραν (Οι Προφήται 21:91), «εις δε την Άσπιλον Παρθένον ενεφυσήσαμεν το Πνεύμα ημών», σαν ενάρετος μήτηρ του Ιησού στην σούραν (Η Τράπεζα 5:79) «η δε μήτηρ αυτού (Μεσσίου) ήτο ενάρετος» σαν Αγνή πάσης κηλίδος μεταξύ όλων των γυναικών, στην σούρα (Ο οίκος Εμράν 3:37) «Και είπεν ο άγγελος Μαριάμ ο Κύριος σου εξέλεξέ σε και ετήρησέ σε αγνήν πάσης κηλίδος μεταξύ όλων των γυναικών». Αυτό μάλλον το αγνοεί ο «παντογνώστης» κ. Μόσιαλος. Ευχόμεθα ειλικρινώς, να μην το αντιληφθούν οι ομοιοπαθείς προς αυτόν φονταμεταλιστές του Ισλάμ…

5. Το τραγικό της υποθέσεως της συγκεκριμένης βλασφημίας έγκειται στο γεγονός ότι ο συγκεκριμένος κ. Μόσιαλος, ως καθηγητής πολιτικής της Υγείας, διδάσκων σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο, δίδει ιατρικές συμβουλές για την πανδημία (!!!) δεν είναι ένας ιδιώτης με τον οποίον διαφορετικά θα ασχολούμεθα, αλλά κατ’ επιλογήν του Πρωθυπουργού της Χώρας εκπρόσωπος της Ελλάδος στους διεθνείς Οργανισμούς Υγείας για την αντιμετώπιση της πανδημίας και ενταύθα εγείρεται το ζήτημα της προσβολής του ισχύοντος Συντάγματος διά του ευτελισμού της αναγνωριζομένης συνταγματικώς επικρατούσης θρησκείας στο άρθρο 3 και της προσβολής της θρησκευτικής ελευθερίας του άρθρου 13 από κρατικό λειτουργό της Κυβέρνησης. Η επικρατούσα θρησκεία συνταγματικώς αναγνωριζομένη και με το κανονιστικό και διαπιστωτικό περιεχόμενο του άρθρου 3 του Συτνάγματος αποτελεί ταυτοτικό και συστατικό στοιχείο του Έθνους, όπως καταδεικνύεται από τις διατάξεις του άρθρου 16 και επομένως ο κ. Μόσιαλος έχοντας την ιδιότητα του εκπροσώπου της Χώρας και του κρατικού λειτουργού προσέβαλε βάναυσα το ισχύον Σύνταγμα και κατά ταύτα μετέφερε την προσωπική του ευθύνη στο επιλέξαντα αυτόν κ. Πρωθυπουργό, ο οποίος όφειλε ήδη αναλαμβάνων την πολιτική ευθύνη της εσφαλμένης επιλογής του και κηδόμενος του Συντάγματος της Χώρας, να τον έχει αποπέμψει, αλλά δυστυχώς διά του Κυβερνητικού εκπροσώπου τον εκάλυψε με φαιδρά αιτιολογία.

6. Εάν είχε υβριστεί από τον κ. Μόσιαλο ο Ιουδαισμός ή ευθέως το Ισλάμ διότι εκ της αγνωσίας του εξύβρισε και το Ισλάμ διά της βλασφημίας του, είμεθα θέβαιοι ότι θα είχε ήδη αποπεμφθεί από της δημοσίας θέσεώς του και εκ της πανεπιστημιακής του έδρας, και ο Παγκόσμιος Ιουδαισμός θα τον είχε ήδη προγράψει. Εάν ο κ. Μόσιαλος έχει την τόλμη λοιπόν, ως ορθολογιστής όπως δηλώνει, να προβενα προβεί σε μία ανάλογη πρόκληση εις βάρος του Ιουδαισμού ή του Ισλάμ ή να δηλώσει ότι κατά την γνώμη του οι θρησκευτικές αυτές παραδοχές είναι η επιτομή του ορθολογισμού. Αναμένομε.

7. Το θέμα πέραν των ανωτέρω όπως εύστοχα δήλωσε ο Υπουργός κ. Άδωνις Γεωργιάδης έχει και εξαιρέτως πρακτικό αντίκτυπο στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να προωθήσει τον εμβολιασμό κατά της πανδημίας διότι ο κ. Μόσιαλος πλέον για όλους τους Ορθοδόξους πολίτες της Ελλάδος, ως αμεταμέλητος και εμμονικός υβριστής της Θεοτόκου, προκαλεί αποτροπιασμό και δεν μπορεί να συμβουλεύει κατά της πανδημίας και επομένως η μη αντικατάστασή του αποδεικνύει ότι η Κυβέρνηση υπονομεύει η ίδια την προσπάθειά της.

8. Διαμαρτυρόμεθα διά την κατ’ εντολή του Πρωθυπουργού κάλυψη του υβριστού από τον Κυβερνητικό εκπρόσωπο κ. Οικονόμου με την νομική αστειότητα του δήθεν διαχωρισμού δημοσίου και ιδιωτικού βίου των κυβερνητικών οργάνων και δηλώνομε ότι δεν θα λησμονήσουμε αυτή την πρόκληση εις βάρος της Αμωμήτου ημών Πίστεως.

9. Ο κ. Μόσιαλος διά της βλασφημίας του διεκήρυξε την αθεία του και κατά συνέπεια «αφόρισε» τον εαυτό του της Εκκλησίας του Χριστού, υβρίσας το Πνεύμα το Άγιο. Διακηρύσσομε στεντορία τη φωνή τον λόγο του Αποστόλου των Εθνών Θείου Παύλου, δι’ αυτόν και διά τον έτερο που επανέλαβε τις χυδαιότητες του Ταλμούδ στο κυκλοφορηθέν πρόσφατα αισχρό πόνημά του «ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα, μαράν αθά» (Α΄Κορ. 16,22). Στην ομοειδή βλασφημία ιδιώτου που κυκλοφορεί κατ’ αυτάς ένα χυδαίου περιεχομένου πόνημα δήθεν μυθιστορηματικού χαρακτήρος, με τις σχετικές βλασφημίες του Ταλμούδ του Ιουδαισμού που εσταύρωσε από μίσος τον Κύριο και τον ανασταυρώνει έκτοτε δεν θα του κάνομε αρνητική διαφήμιση που ίσως επιδιώκει, δηλώνουμε όμως ότι είναι εχθρός του Χριστού και εχθρός της Πίστεως, με ότι αυτό αιωνίως συνεπάγεται.

10. Διαμαρτυρόμεθα για την ερώτηση που κατέθεσε στην Επιτροπή της Ευρωπαικής Ενώσεως ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία κ. Στέλιος Κούλογλου υπερασπιζόμενος τη βλασφημία του κ. Μόσιαλου και εξισώνοντας την φραστική καταδίκη αυτής με την εκστρατεία φανατικών ισλαμιστών στα γνωστά σατυρικά σκίτσα του Γαλλικού περιοδικού Charlie Hebdo αντιστρέφοντας πλήρως την πραγματικότητα και  εμφανίζοντας τον «θύτη» κ. Μόσιαλο ως δήθεν «θύμα» ισχυριζόμενος ότι η ανάρτησή του ήταν «ένα ανώδυνο σατυρικό σκίτσο με στόχο την ενίσχυση του εμβολιασμού». Ενεφάνισε την σύννομη αντίδραση στην βλασφημία του κ. Μόσιαλου ως δήθεν παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας στην Ελλάδα!!!

Κατόπιν αυτών εμείς οι Κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, ως ταπεινοί θεράποντες του Εκκλησιαστικού Σώματος και εκ προσώπου των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων και των Διαχειριστικών Επιτροπών της Μητροπόλεώς μας έχοντας την πνευματική ευθύνη της διακονίας του λαού του Θεού,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ


Την αποπομπή του κ. Η. Μόσιαλου από την εκπροσώπηση της Χώρας μας στους διεθνείς Οργανισμούς διότι δεν εκφράζει τον Ορθόδοξο λαό μας η παρουσία του στα διεθνή φόρα.

Διατελούμε εν προσευχή προς τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, τον δι’ ημάς σαρκωθέντα Κύριό μας και την Υπερύμνητη Μητέρα Του και καλούμε τον πιστό λαό του Θεού σε έμπρακτη μετάνοια για την κατάπαυση της πανδημίας στην πατρίδα μας και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.

Το παρόν ψήφισμα αναγνώστηκε και εγκρίθηκε από την Σύναξή μας.

Ακολουθούν οι υπογραφές των συμμετεχόντων κληρικών.

ΨΗΦΙΣΜΑ