Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Πνίγομαι...

https://www.osotir.org/wp-content/uploads/2015/10/eee1d06300166f0db395ce8935ed7eb7.jpg 

"καὶ συμφυεῖσαι αἱ ἀκάνθαι ἀπέπνιξαν αὐτὸ"

"Πνίγομαι" !  

Λέξη που συχνά ακούγεται από το στόμα των ανθρώπων, μάλιστα στις μέρες μας. Πιο πολύ βέβαια από μεγάλους τ' ακούς. Όμως και οι μικρότεροι δεν πάνε πίσω.

- Πηγαίνεις την Κυριακή εκκλησία; Ρωτάς μαθητές.

- Δεν προλαβαίνω.

- Γιατί;

- Γιατί έχω πολλά πράγματα να κάνω την Κυριακή. Στις 9 έχω προπόνηση. Αργότερα είναι η αγαπημένη τηλεοπτική σειρά. Δεν μπορώ να τα χάσω.

- Κατηχητικό;

- Αδύνατο. Φροντιστήριο, κολυμβητήριο, ξένες γλώσσες, ωδείο, χορός...

"Βγήκαν τα αγκάθια και τον έπνιξαν τον σπόρο" !

Πόσο αληθινός βγαίνει ο λόγος του Κυρίου ! Και το ρήμα που χρησιμοποιεί "ἀπέπνιξαν" είναι ακριβώς το ίδιο μ' αυτό που λέμε κι εμείς: "είμαι πνιγμένος"! 

Αλλά ακόμα φίλε μου, αν είσαι πνιγμένος, αυτό σημαίνει πως έχεις πνιγεί. Δηλαδή είσαι πεθαμένος. Θέλεις να είσαι πεθαμένος στη ζωή σου; Θέλεις να μη ζείς;

Αδύνατο να το πιστέψω. Τότε λοιπόν, μην αφήνεσαι να σε πνίγουν όλα αυτά. Ρίξε τη ματιά σου, δώσε το χέρι σου σ' Αυτόν που σε ελευθερώνει από κάθε θηλιά. Κάνε τον λόγο Του οδηγό στη ζωή σου.

Για να μένεις πάντα ελεύθερος. 

Ζωντανός. 

Γεμάτος σφρίγος και δύναμη νεανική! ...

Αρχιμ. Αποστόλου Χ. Τσολάκη, Μίλησέ μου Χριστέ. Μηνύματα για νέους από τα Ευαγγέλια των Κυριακών, εκδ. ο Σωτήρ, σελ. 87.