Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Ο ελεήμονας Άγιος Γρηγόριος Ρώμης ο Διάλογος


Ο Άγιος προσκαλούσε κατά διαστήματα τους πιο πτωχούς της πόλεως και έτρωγε μαζί τους. 

Κάποτε έδωσε εντολή να έλθουν στην 'Επισκοπή δώδεκα πτωχοί, για να τους προσφέρει φαγητό. Την ώρα που έτρωγαν, ο ῞Αγιος έβλεπε δεκατρείς προσκεκλημένους και ο ένας από αυτούς ήταν διαφορετικός στην όψη. Είχε πρόσωπο φωτεινό και πότε έμοιαζε με γέροντα στην ηλικία, πότε με νέο. ῞Οταν οι άλλοι έφυγαν, τον ερώτησε ποιος είναι και εκείνος απάντησε· «Είμαι Άγγελος Κυρίου. Σε έχω επισκεφθεί και άλλη φορά, όταν ήσουν μοναχός, και μου έδωσες ελεημοσύνη. 'Ο Θεός θέλησε να δοκιμάσει την προαίρεσή σου και με το παράδειγμά σου να διδάξει και άλλους. Μάλιστα, από τότε έλαβα εντολή να είμαι πάντα μαζί σου, για να σε προστατεύω. ῞Ο,τι θελήσεις από τον Θεό να μου το πείς και θα το μεταφέρω». 

πηγή